Cennik usług
BIURO PRAWNO - RACHUNKOWE ŚMIGIEL&ŚMIGIEL
Cennik usług naszego biura
Poniżej prezentujemy Państwu koszt wszystkich usług świadczonych przez nas w ramach księgowości oraz działalności adwokata. Proponowane przez nas ceny uzależnione są zarówno od charakteru konkretnej usługi, ale i czasu, który zespół naszego biura rachunkowego bądź prawnik musi poświęcić na ich wykonanie.
Koszt usług świadczonych przez nasze biuro rachunkowe ulega zmianie także w zależności od ilości przekazywanych nam faktur, czy innych dokumentów. W przypadku obsługi kadrowo-płacowej uwarunkowany jest również liczbą zatrudnianych przez Państwa firmę pracowników, dla których będziemy prowadzić akta osobowe, czy sporządzać rozliczenia z US i ZUS. Przewidujemy ponadto możliwość negocjacji cen dla dużych przedsiębiorstw z Dąbrowy Górniczej i okolic, jak również tych firm, które prowadzą rozbudowaną księgowość i ewidencję podatkową.
W zakresie obsługi prawnej nasz cennik obejmuje jedynie koszt porad udzielanych przez prawnika. Pozostałe czynności, którymi zajmuje się adwokat, ustalane są z Klientem indywidualnie w trakcie spotkania, rozmowy telefonicznej bądź mailowo.
- 30% rabatu przez pierwsze 2 miesiące dla Klientów rozpoczynających działalność,
- 25% rabatu przez pierwsze 6 miesięcy dla Klientów zmieniających biuro rachunkowe, w przypadku podpisania umowy na okres co najmniej dwuletni,
- każdy klient, który poleci usługi naszego biura, a umowa z nowym klientem dojdzie do skutku, otrzyma 2 miesiące za 1zł.
PODATKOWA KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
Obejmuje:
- Prowadzenie zapisów Książki Przychodów i Rozchodów,
- Prowadzenie ewidencji: sprzedaży, zakupu, VAT,
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia, środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,
- Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do Urzędu Skarbowego,
- Sporządzanie zeznania rocznego.

od 1 do 20 dokumentów | 100 |
od 21 do 50 dokumentów | 150 |
od 51 do 100 dokumentów | 250 |
od 101 do 250 dokumentów | 500 |
powyżej 250 dokumentów | 40 zł za każde 50 dokumentów |
zeznanie roczne | 30 |
KSIĘGI HANDLOWE
Obejmuje:
- Prowadzenie zapisów księgi rachunkowej,
- Prowadzenie ewidencji VAT,
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia, środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,
- Sporządzanie bilansów, rachunków zysków i strat na życzenie klienta,
- Sporządzanie dodatkowych analiz na potrzeby klienta,
- Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do Urzędu Skarbowego,
- Sporządzanie zeznania rocznego.

od 1 do 20 dokumentów | 300 |
od 21 do 50 dokumentów | 400 |
od 51 do 100 dokumentów | 600 |
od 101 do 250 dokumentów | 750 |
powyżej 250 dokumentów | 75 zł za każde 50 dokumentów |
zeznanie roczne | 300 |
OBSŁUGA KADROWO-PŁACOWA
Obejmuje:
- Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Prowadzenie ewidencji wynagrodzeń urlopów, chorobowego pracowników,
- Sporządzanie oraz przekazywanie rozliczeń i deklaracji do Urzędu Skarbowego,
- Sporządzanie rozliczeń rocznych pracowników,
- Wystawianie zaświadczeń dla pracowników,
- Sporządzanie oraz przekazywanie rozliczeń i deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
- Prowadzenie akt osobowych pracowników.

umowa cywilno-prawna | 15 |
pracownik | 20 |
POZOSTAŁE USŁUGI
Porada księgowa | 50 |
Porada prawna | 75 |
Sporządzanie pism | indywidualne uzgodnienia |
W przypadku dużej ilości dokumentów, specyfiki firmy, rozbudowanej księgowości stawki mogą być negocjowane.
Wszystkie podane ceny są cenami netto.